donderdag 17 maart 2011

Marketing Master Mind


Samen met Gonneke van Dorst van Thuis Ondernemende Moeders geef ik vier workshops onder de naam Marketing Master Mind. Ik wil jullie graag uitleggen hoe dat is gekomen en wat je daar kan leren!

Via twitter heb ik Gonneke (@gonnekevandorst) leren kennen. Haar onderneming spreekt mij natuurlijk aan want ook ik ben een thuisondernemende moeder! Gonneke weet heel veel van het aantrekken van de juiste klanten en ook dat spreekt mij aan. Mijn visie op tekstschrijven, en op communicatie in het algemeen, is namelijk dat dat een heel belangrijk instrument is bij het aantrekken van klanten. Als je dat op een goede en consequente manier doet, is het voor iedereen duidelijk waar je voor staat en welke problemen jij kan oplossen! Ik vind het belangrijk dat teksten (en websites) klantgericht zijn. Na een ontmoeting in het echt, bleek het goed te klikken tussen Gonneke en mij en we wilden graag meer doen met onze ideeën..

Daarom hebben we een aantal workshops ontwikkeld. De thema’s zijn:

• Vind jouw droomklant (23 maart 2011)
• Maak een onweerstaanbaar aanbod (18 mei 2011)
• Welke problemen los jij op? (14 september 2011)
• Krijg zoveel klanten als je wilt (16 november 2011)

Je gaat aan de slag om de juiste marketing combinatie te vinden die precies bij jou en jouw dienst of product past. Je speelt met verschillende mogelijkheden en komt erachter wat jouw winnende combinatie is! Je weet welke boodschap je moet brengen om klanten te krijgen die je graag wilt. Je weet wat je moet doen om voldoende klanten aan te trekken en vertrouwt erop dat je daarmee voldoende inkomen genereert, nu, morgen maar ook op de lange termijn.
Met de Marketing Master Mind gaan we op zoek naar jouw winnende combinatie!
 
Wil je ook komen? We geven deze workshops bij seats2meet in Eindhoven. Klik op onderstaande link voor nog meer info en om aan te melden.

http://www.thuisondernemendemoeders.nl/marketing-master-mind/


1 opmerking:

  1. Mooi artikel Olga, helder en prikkelend. We gaan er een mooi event van maken.
    Gonneke

    BeantwoordenVerwijderen