vrijdag 14 januari 2011

Interessante blogs (3): Making Sense

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met een hele interessante blog. Het gaat om Making Sense van Tessa Faber. Ik heb Tessa vorig jaar leren kennen en zij weet heel veel van Personal Branding. Over dit onderwerp heb ik vorig jaar een artikel geschreven voor lofonline.



Personal Branding is het proces waarbij je jezelf neerzet als een merk. Het is de bedoeling dat mensen jouw unieke, positieve eigenschappen zien. Ik denk dat dit in de toekomst steeds belangrijker wordt. Naar mijn idee gaan mensen straks veel meer zelfstandig werken en werken ze elke keer aan andere projecten. Dat betekent wel dat het belangrijk is dat je duidelijke maakt waar je voor staat. Er zijn heel veel verschillende instrumenten die je daarvoor kan gebruiken maar je moet zelf (of met hulp van Tessa ;-)) bepalen wat goed bij jou past.

Tessa schrijft hier op een boeiende manier blogs over. Zij gebruikt een heel prettige mix van persoonlijke verhalen en zakelijke kennis. Ook vind ik het knap hoe ze altijd de perfecte afbeelding bij haar blogs plaatst!



http://www.lofonline.nl/?ac=postviewer-15-1&postid=1614
http://makingsensecoaching.blogspot.com/

Volgende week vrijdag heb ik weer een nieuwe tip voor een interessante blog! Volg me hier of op twitter (@Olgavanb) om op de hoogte te blijven.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Olga,

    Hartstikke leuk dat je een blog aan mij hebt besteed! Dank je daarvoor en succes met je eigen schrijfsels!!

    Groetjes
    Tessa

    BeantwoordenVerwijderen