vrijdag 17 december 2010

Interessante blogs (2)

Vandaag wil ik aandacht vragen voor een blog met een serieus onderwerp. Deze blog is van Wies Scheutjens, iemand die ik persoonlijk ken. Ik heb haar geholpen met het opzetten van het blog omdat ze daar niet zo goed in thuis was. Zij blogt over acanthamoeba keratitis. Dit is een heel klein beestje, kleiner dan een bacterie, dat in het oog van haar man zit. Het veroorzaakt beschadigingen aan het hoornvlies en helse pijnen. Wies schrijft dan ook heel persoonlijk over alles wat haar man overkomt. Maar de belangrijkste reden voor haar blog is de zoektocht naar mensen die dit ook hebben (gehad) of naar mensen die hiermee kunnen helpen. Er is namelijk nog niet veel bekend hierover en Wies is op zoek naar meer informatie. Ook wil ze op deze manier informatie verzamelen om weer door te geven aan anderen.


Actie!
Ik vind dit een heel mooi doel! Dus daarom wil ik iedereen die deze blog leest, vragen om aandacht te geven aan de blog van Wies. Help haar met haar zoektocht naar meer informatie! Nu kunnen we gaan testen hoe krachtig bloggen, twitteren enz. is! Help jij ook mee?

http://tantewiesje.blogspot.com/




Ben je benieuwd naar de volgende tip die ik ga geven? Volgende week vrijdag komt deze. Of heb je een leuke tip voor mij? Ik hoor het graag!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Olga,

    Ik kwam op je blog terecht en zag deze post. In Amerika is wel een forum met diverse ervaringsverhalen. Hebben ze die al gevonden?
    http://198.170.234.66/discus/messages/19921/19921.html

    Groeten,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danielle,

    Dank je wel voor de tip! Ik weet niet of ze dit forum al kennen maar ik ga het direct doorgeven.

    Groetjes, Olga

    BeantwoordenVerwijderen