vrijdag 31 december 2010

2010 - 2011

Overpeinzingen over het afgelopen jaar en het komende jaar.

Eigenlijk had ik natuurlijk een rotjaar in 2010:
  • Werkloos
  • UWV
  • Eindeloos solliciteren zonder goed resultaat
  • Maar een paar gesprekken gehad
  • Man ook werkloos
  • Minder geld
  • Heel veel nadenken over de problemen
Maar er waren ook veel lichtpunten:
  • Carriereswitch gemaakt
  • Heel veel geleerd over mezelf
  • Ontzettend veel leuke en interessante mensen ontmoet
  • Veel workshops gevolgd
  • Voor mezelf begonnen
  • Nieuwe dingen gedaan
  • Veel tijd met de meiden doorgebracht
Dus ik hoop voor 2011 dat:
  • mijn bedrijf Verhelderend een succes wordt
  • ik nog veel meer leuke mensen leer kennen
  • we gezond blijven
  • we uit de problemen komen
  • ik weer nieuwe dingen ga doen
  • er een stijgende lijn komt
  • Robert ook werk vindt
En voor jullie wens ik:
  • Succes
  • Gezondheid
  • Passie
  • Geluk
  • Aandacht
  • Interesse
  • Medeleven
Liefs, Olga

1 opmerking:

  1. Olga, ik wens jullie allebei alle voorspoed en succes in 2011! En dat je wensenlijstje maar helemaal mag uitkomen en meer!
    Groeten
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen