vrijdag 10 december 2010

Leuke blogs (1)

Hallo allemaal,

Wat wordt er veel geblogd in Nederland! Ik surf heel vaak op internet en ook via twitter kom ik veel leuke blogs tegen. En die wil ik met jullie delen! Mijn plan is dan ook om elke week op vrijdag een nieuwe blog te promoten. En dit is de eerste:

http://www.jeaninehofs.nl/Blog/

Jeanine blogt over gezondheidsproblemen. Zij bekijkt deze vanuit de Traditionele Chinese Geneeswijzen maar dan wel gecombineerd met Westerse gezondheidsleer. Onderwerpen als Feng shui en accupunctuur komen voorbij. Maar ook geeft ze tips over hoe je meer energie kan krijgen. En wie wil dat nu niet? Wat mij aanspreekt in haar blogs, is de praktische manier waarmee ze omgaat met problemen. Iedereen kan hier iets uit halen. Ook geeft ze duidelijke uitleg over de behandelmethodes die zij gebruikt. De blogs zijn prettig geschreven en de vormgeving is ook mooi.


Ben je benieuwd naar de volgende blog die ik volgende week vrijdag aanbeveel? Volg mijn blog of volg me via twitter: @Olgavanb. Of heb je zelf een leuke blog of ken je een interessante? Laat het mij dan weten! Wie weet neem ik deze op in mijn blogtips!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten