dinsdag 17 augustus 2010

Applepiepussy

Al een tijdje houd ik de website van Applepiepussy in de gaten. De uitstraling van de webwinkel en de producten is heel positief en anders dan anders. Ik heb hier ook een artikel over geschreven voor love2bemama. Maar vorige week heb ik voor het eerst iets besteld, voor mezelf! Ik was al een tijdje op zoek naar een lange ketting en die had ik al gezien hier. Ik heb ook nog wat andere spullen besteld (zie de foto's), waaronder een mystery bag. Hierin zitten spulletjes om zelf sieraden te maken (leuk!) en het is een verrassing wat je krijgt. Nou, daar was ik met name nieuwsgierig naar! Vandaag kwam het pakje binnen en het leek wel of ik jarig was. De bestelde spullen waren nog mooier dan verwacht en de mystery bag zat heel vol met allemaal heel speciale dingen! Mijn dag was weer goed! Wat een heerlijk verwenpakket! http://www.applepiewebshop.com/








Er zaten ook twee BFF-armbandjes bij. Deze werden natuurlijk direct gespot door Eline en Iris. Maar Eline wilde dit niet als armband maar als vlechtje in haar haar:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten