donderdag 5 augustus 2010

Weer iets nieuws!

Mail, hyves, twitter, LinkedIn, surfen op internet. Ik vind het heel erg leuk om hier allemaal mee bezig te zijn. En nu wilde ik ook eens proberen om een blog te maken. Waarschijnlijk is dat ook heel makkelijk. Het kost alleen tijd om uit te zoeken hoe het allemaal werkt. Maar tijd heb ik genoeg ;-). Maar waarom een blog?

Voor mijn gevoel heb ik nu alles verspreid. Het lijkt me leuk om 1 verzamelplek te hebben voor alles wat me bezighoudt. Ik wil wel gaan proberen om alles zoveel mogelijk te linken. Kijken of dat gaat lukken... Verder heb ik ook altijd graag in een dagboek geschreven en dat moet dit ook een beetje worden. En als laatste is het natuurlijk een goede schrijfoefening.

Maar waarom zou iemand het gaan lezen? Ach, dat is van later zorg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten