zondag 8 augustus 2010

Dip

Sinds eind vorig jaar ben ik (bijna) altijd positief gebleven. Ik heb altijd kansen gezien. Eerst heb ik me gestort op solliciteren. Waar kan ik leuke banen vinden, hoe kan ik het beste solliciteren enz. Ook deed ik vol enthousiasme mee aan het outplacement-traject van Randstad. Toen er alleen maar afwijzingen binnen kwamen, ben ik direct op zoek gegaan naar andere mogelijkheden. Nachten lang heb ik gepiekerd over van alles en nog wat. Een paar mogelijkheden leken goed en daar ben ik mee doorgegaan. Met name het tekstschrijven lijkt een goede oplossing. Dus: een stage-plek geregeld en flink aan het schrijven, ook al krijg ik niets betaald. Lekker bezig zijn maar ook genieten van de kids. Maar vandaag lukt het ineens niet meer. Ik houd even op met het zonnetje zijn. Ik heb een mega-dip en ik voel me niet goed. Waarschijnlijk komt nu pas de reactie...... Ik heb dit al een keer eerder gehad. Pas na een half jaar kwam er van alles uit. Ik hoop dat ik er nu op tijd bij ben en ik zal het ook even wat tijd geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten