zondag 15 augustus 2010

Sieraden voor astroshop

Eén van mijn hobby's is sieraden maken. Ik heb een paar jaar geleden een paar workshops gevolgd en verder ben ik thuis gaan rommelen. Natuurlijk maak ik heel veel voor de meiden en soms iets voor mezelf. Ook mijn zusje Boukje en mijn nichtje Sacha zijn blij met deze hobby. Bij elke verjaardag maak ik wel wat voor ze. Op de laatste verjaardag heb ik een leuk gesprek gehad met Jessica, een vriendin van Boukje. Zij was net met een webwinkel begonnen, http://www.astroshop.nl/ met spirituele artikelen. Zij vroeg mij of ik interesse had in het maken van een sieradenlijn die hier bij zou kunnen passen (met boeddha's en engelen e.d.). Leuk! Dus als eerste internet op om te kijken wat voor bedels er allemaal te koop zijn. Nu vind ik het zoeken op internet bijna nog leuker dan het maken van de sieraden dus hier dook ik met veel plezier in. We hebben flink over en weer gemaild en nu heb ik chakra-kettingen, boeddha-bedelarmbanden, edelsteenkettingen en -armbanden gemaakt voor de shop. En gisteren kreeg ik een superenthousiaste mail van Jessica dat ze de sieraden heel mooi vond en dat ze er al 3 heeft verkocht (terwijl ze nog niet eens op de site staan)! Dit gaat dus heel goed en daar ben ik erg blij mee. Als ze op de site staan, geef ik wel een seintje! Hier zet ik vast een foto van een chakra-ketting bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten