woensdag 18 augustus 2010

Verdeling werk en privé

Vandaag kwam er op lofonline een artikel van mij uit dat ik al lang geleden heb geschreven. Het gaat over een boek 'Samen uit, samen thuis, van Saskia de Bel. In dit boek wordt beschreven hoe je de verdeling van alle taken met je partner goed kan regelen. Volgens mij hebben Robert en ik het over het algemeen prima geregeld alhoewel ik wel merk dat de huishoudelijke taken toch meer bij mij terecht komen. Robert pakt de klussen meestal aan. Maar aangezien we hier meestal prima mee kunnen leven, is dat ok. En als ik het er eens niet mee eens ben, probeer ik gewoon te vragen wat ik wil (of we eten een keer frietjes!). Eigenlijk gaat het dan altijd goed.

http://www.lofonline.nl/?ac=postviewer-15-1&postid=1394

Krabbelmaar.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten