maandag 16 augustus 2010

Mama+Iris-dag

In deze zomervakantie hebben we met de meiden afgesproken dat ze allebei een dag met mama en papa alleen hebben. Zij mochten kiezen wat we dan gingen doen. Vandaag was het mama en Iris-dag! Iris had bedacht dat we samen zouden gaan zwemmen. Maar dat moest dan wel in het Ottenbad want ze wilde naar die 3 leuke peuterbadjes daar. Gelukkig heb ik eerst even op de site gekeken want ze hadden groot onderhoud in de vakantie (?) dus de peuterbadjes waren pas sinds vandaag weer open. Maar Iris vond het allemaal prima. Ik had boterhammen gesmeerd maar ik dacht dat ze het niet zo lang vol zou houden. We waren om 10.15 uur in het zwembad en pas om 14.00 uur thuis! Ze heeft heerlijk gespeeld, gezwommen en geglijd. En wat is dat heerlijk, alle aandacht voor 1 kind. Als zij naar een ander badje wilde dan gingen we ook! Ik hoefde even niet te kiezen tussen twee kinderen. Ik kreeg alle verhalen van Iris mee omdat er niemand anders doorheen kletst (ja, dat gebeurt heel vaak!). We hebben allebei genoten! En 's avonds wilde ze vroeg gaan slapen want ze was wel heel erg moe. Het was een geslaagde dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten