donderdag 12 augustus 2010

Blog: club voor slechte huisvrouwen

Nou, wat kan het toch snel gaan. Iemand heeft op twitter laten vallen dat haar huishouden eigenlijk een puinhoop is en de club voor slechte huisvrouwen is al heel vlot gevormd. Ik voelde me ook aangesproken omdat het poetsen bij mij nooit een hoge prioriteit krijgt. Ik heb ooit tijdens de lunchpauze een paar collega's verteld dat het best kan dat de badkamer vies is als ik bezoek krijg (komen ze toch niet). Eén van die collega's keek me toen aan met een blik van 'zo ver zou ik het nooit laten komen'.

Toen bleek dat er ook een mogelijkheid was om te bloggen op de website van de club voor slechte huisvrouwen. Leuk! Nu kan ik werken met wordpress (goed voor mijn cv), weer meer oefenen met schrijven (ook al heb ik vanmiddag veel geschreven) en mijn verhaal kwijt. Ik heb dan ook met humor een blog over lijstjes en prioriteiten geschreven.Ik hoop dat ik hier reacties op krijg. Dat is altijd leuk.

http://www.clubvanslechtehuisvrouwen.nl/2010/08/prioriteiten/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten