donderdag 5 augustus 2010

Ik op lofonline

Ik loop nu stage voor lofonline. Dit houdt in dat ik de mailbox bijhoud en kijk of er leuke onderwerpen voor artikelen bij zitten, ik artikelen schrijf en deze, samen met leuke afbeeldingen, plaats in een content management systeem. Ik leer hier heel veel van! Ik schrijf vooral de artikelen en de beste 5-lijsten. Nienke houdt de agenda-items en de working mom-tips bij. Laatst had ze nog een working mom-tip nodig en die vroeg ze aan mij. Ik had net op LinkedIn bij de Group van Lof aan een discussie meegedaan over het opruimen van kinderen (of beter gezegd over het niet opruimen van kinderen). Dat was een prima onderwerp voor lofonline en daarom sta ik nu op de site. Voor veel mensen is dit misschien heel gewoon maar ik vind het heel speciaal! Daarom hier de link: http://www.lofonline.nl/?ac=postviewer-15-1&postid=1510. En wat ik eigenlijk vooral leuk vind, is dat ik er als working mom opsta, terwijl ik werkeloos ben! Maar ja, ik zie het schrijven voor lofonline toch wel als werk dus het klopt wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten