vrijdag 13 augustus 2010

Mooie foto's

Bij love2bemama maakt Linda de foto's en afbeeldingen bij mijn artikelen. Zij is daar erg handig mee en het ziet er altijd leuk uit. Maar bij lofonline zet ik zelf de foto's bij de stukken. Ik kan daarvoor kijken in het archief van lofonline maar het is natuurlijk niet leuk als je altijd dezelfde afbeelding ziet. Dus soms ga ik kijken op http://www.istock.com/ om foto's te kopen. Het moet dan wel iets zijn wat het artikel versterkt. Ik vind dit heel erg leuk om te doen. Zo leuk zelfs dat ik bij mijn blogs ook elke keer een plaatje wil. Het ziet er direct vrolijk uit en ik denk dat het ook leuker lezen is. Meestal kijk ik hiervoor in de afbeeldingen van Google maar nu heb ik gezien dat je op istock ook elke week gratis een foto mag downloaden. Leuk! Dus ook maar aangemeld bij istock. En dit is de gratis foto van deze week, hier word je toch helemaal vrolijk van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten